Kitabı hukuk ile ilgili kitaplar listesinden görüp almaya karar vermiştim. Öyle bir liste olmasa asla aklıma bile gelmeyecekti. İyi ki alıp okumuşum. Yazar romanda çok sade bir dil kullanmış. Ancak yer yer gereksiz betimlemeler, hukuksal bilgiler yoktu diyemeyeceğim. Sonunu asla tahmin etmezdim.İçeriği hakkında çok fazla inceleme yapma gereksinimi duymuyorum en güzelini Semih Doğan yapmış zaten. Keyifli okumalar.