Eylül
Servet-i Fünun döneminde yazılmış olan bu eser, Türk edebiyadındaki ilk psikolojik romandır. Baştan uyarayım psikolojik roman olduğu için bazı kısımlar size çok akıcı gelmeyebilir. Ancak kitabın anlatım tarzı ve konusuyla insanı kendine çektiğini düşünüyorum...
Türk edebiyatında önemli olan bu eseri herkesin okumasını tavsiye ederim.
Alıntılar...
☺︎︎ "..İnsan eminim sandığı şeylerde o kadar çok
yanılır ki!.."
☺︎︎ Yüreğinizdeki sevgiyi israf ediyorsunuz.
☺︎︎ " Her gün ölüyordu yavaşça, usulca..."
Mustafa Kutlu'nun hikâyeleri çok farklı. Hikâyenin içine girip etrafınızdaki olaylara şahit oluyorsunuz sanki. Okurken sıkmayan, sürükleyici ve son derece hoş bir hikaye