Buz dağının görünen kısmı misali bu kitap. Öyle içten ki... Kitap tam bir psikolojik roman. Edebiyat ile bütünleşmiş bir yapıt. Yazarın şimdiye kadar okuduğum üçüncü kitabı. Her biri birbirinden güzeldi. Ama bu kitabı bir tık daha etkiledi beni. Samimi itiraflar oldukça fazla, insanın kendisiyle yüzleşmesini sağlıyor ve empati duygunuzun da gelişmesine vesile oluyor. Tavsiye edilir.
Sizin kadar duygularını güzel ifade eden az insan tanıyorum. Siz anlatırken benim bile gözlerim yaşardı. Gözlerimi yaşartan yaşadıklarınız değil, duygularınız ve bunu ifade ediş tarzınız.