Şimddiiii, ben Katabasis’i beş dakika önce falan bitirdim ama gerçekliğe minimum derecede tahammülüm olduğu için hemen yeni bir kitaba başlamak istiyorum. Sizce ne okuyayım:
Kuyrukluyıldız Altında Bir İzdivaç(sayfa 63teyim ordan devam ederim bunu seçerseniz)
Küçük KadınlarKöpek KalbiClarissa
Ya da Neslişah defol mat, fizik ve edebiyat çalış😭 ayyy sizce napıyım???