Çok genelleme yaptığımı farkettim. Mesela birşey yapmak herkesin beğenmesi gerektiği anlamına gelmez. Bazılarının sevdiği şeyleri bazılar hiç sevmez ya da birinin yapabilidiği şeyleri bir başkası yapamaz ve yapanlardan da nefret eder. Tamamen özgün olmak lazım sadece senin yapmak istediğin şeyler, sevdiğin şeyler ve bunları bilmen ha bide farkında olman her zaman özgünlük tarafında olman,insanların sana olan saygısını artırır. Sen sınırlarını koyabil ki insanlar da sana karşı sınırlarını korusun. Karşındaki her kim olursa olsun saygılı olman lazım her birey bir hayat çünkü bir hayat o kadar değerli ki birini küçük görmek kimsenin haddi değil olamaz da. Dış görünüşe bakıp içini de çözmeye başlayınca "düşündüğüm gibi biri değilmiş ben daha sakin veya yaratıcı birini bekliyordum..." tarzında bir yaklaşım doğru değildir kimse göründüğü gibi değildir hem de hiç kimse o yüzden herkesin farklı bir kişiliği olduğunu herkesin doğruları ve yanlışlarının olduğunu ve en önemlisi ön yargılı olmamayı öğrenmeliyiz.