Şimdi ben, diziyi 3 sezon izlediğim için, adlar aynı dahi olsa (üzerinden biraz zaman geçti izlediğimin), bazı anlarda bu kim diye unutup, geminiden o kişinin dizideki fotoğrafını istiyorum 😄 Yabancı adlarda iyi değilim birde 😄 Ve bu muhteşem seriye başladım! Diziyi bırakma kararı aldım. Çünkü, kitaplarında okumak istiyorum ve kitaba göre bazı yerler farklıdır illaki. O yüzden önce kitaplar 😉 ( yazar seriyi bitirmediyse bile durum böyle 🥲 )