Romanın her bölümü ayrı bir zevk barındırıyor , ayrı duygular içersinde buluyor insan kendini. Ve kendini sorgulamak isteyene de huzur içinde kahve yanı kitap okumak isteyene de tavsiyedir . Baharın gelişiyle tüm karlar eriyor bunu hatırlamak istediğimde yine okuyacağım