Ağlamak ve gülmek bulaşıcı değil midir? Aptalların daha çok güldüğü hep söylenmez mi? Asık suratlı ve oyunbozan birisinin tüm aile fertleri için baş belası olduğunu söylemeye gerek var mı?
"Yine fırtına koptu gönül dehlizlerimde. Kalbimdeki kanat çırpan o kuş, hoyratça can verdi bugün... Tomurcuklar savruldu, kuşku kasırgalarımda, yaralıyım... Tabipler, onlar nereden bilsinler, görünmez bıçaklarla vurulmuşum ben..."