İki sevdam var Biri SIR

İki sevdam var Biri SIR
@ILHAN26
Yaram Yarimdir Gün, senden ışık alsa da bir renge bürünse; Ay, secde edip çehrene, yerlerde sürünse; Her şey silinip kayboluyorken nazarımdan, Yalnız o yeşil gözlerinin nuru görünse...
Teknisyen
Endüstri meslek lisesi
Eskişehir
14 Nisan 1981
478 okur puanı
Temmuz 2019 tarihinde katıldı
Hakan Mengüç
Şu koca dünyaya sığmadım sensiz, Bağrında bir yerim var diye geldim, Öyle sevdim ki seni öyle nedensiz, Dağlardan aşarak sar diye geldim. Geldim ki dalında bülbüller ötsün Geldim ki hüzünler gönülden gitsin Geldim ki yılların özlemi bitsin Sen sana, ben sana yar diye geldim. Bırakmaz peşimi her gün bir eza, Yaralı gönlümü basmışım tuza, İdam edeceksen hiç durma keza, Yeter şu kalemi kır diye geldim. Bana deri derin bakma, öyle diyordun, Aşk dediğin bumudur, böyle diyordun, Seviyorsan beni susma, söyle diyordun Yine o soruyu sor diye, ben sana geldim.
Ruh Halim
Reklam
Ruh kuş gibi çırpınır aşina olduğuna
İnsanlar sevmeyi yanyana olmak sanıyor ,oysa sen benim, uzaklarda atan kalbimsin...
niyazi-i mısri
DÜŞ'E KALSIN İmkânsızdan imkânsız, bir defâ görmek seni, Görüşmek düşe kalsın, bakışmak düşe kalsın... Bir nazarın haddi mi, sûrete vermek seni? Buldum ya Sevda yeter, buluşmak düşe kalsın... Uzanmak bir yıldıza; ve tutmak mümkün değil, "Dokunsam" diyen canı avutmak mümkün değil, Anlamak mümkün değil, anlatmak mümkün değil, Harflerin mahrecinde konuşmak düşe kalsın... Huzur yahut endişe, düşe kalsın hep düşe Düş mü kaldı, uykular hasrete düşe düşe? Güneşi saçlarından tutuşturan ateşe Tutuştuk ya, el ele tutuşmak düşe kalsın... Kitaplarda geçmeyen, eski zamanlar gibi, Kaybolmuş anahtarı, küflü zindanlar gibi, Gitmeyen ve gelmeyen, küsmüş insanlar gibi, Say ki küstük bir ömür, barışmak düşe kalsın... Uyu da saçlarına gümüşten düşler takın, Bir düş ki gözlerine kirpiğin kadar yakın, Ayrılığı düşte de görmeyelim de sakın Kavuşmak düşe kalsın. Kavuşmak düşe kalsın.
Aşk ve Şiir
Mehmet Rauf
Ben artık kimsenin yolunu beklemiyorum Herkes olmak istediği yerde hakettiği hayatı yaşıyor Kimi üzüntüden kahrolmuş Kim pişmanmiş yada kimi ettiklerinin bedelini Ödemiş yahut ödememiş umurumda değil Uğruna kafamı yorduğum kalbimi kırdığım her Konu için fazlasıyla pişmanim Sevmekten yorulmak yada bikmak falan değil Bu ama yanlış insanlar için güzelim duyguları Mahvetmekten vazgeçiş diyebilirim Dedim ya artık kimsenin yolunu beklemiyorum Yaşadığım her andan bir şeyler öğrendim Artık önceliklerim değişti kimsenin burnunu kaldırmaya kimseyi olmazsa olmazı yapmaya Kimseyi göklere çikarmaya gerek yok Ben artık herkese hak ettiği davranmayi öğrendim Yeşillenmeye gönlü olmayan bahçelere su vermekten vazgeçtim
Ruh Halim
niyazi-i mısri
Ey gönül gel ağlama, zari zari inleme Pirden aldım haberi, o binişan sendedir Sendedir dostun ili, sende açılır gülü Söyler bu can bülbülü, gül-i handan sendedir.
Edebiyat
Reklam