Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin...
"Biliyorum imkansız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime..." demişti Murat. "ÇÜNKÜ, YÜREĞİM SENİ ÇOK SEVDİ!..."
Ardından da dizelere dökmüştü sevdasını.
"Yüreğim seni çok sevdi
O yürek talan
O yürek yangın yeri
O yürek seni istiyor
Bir tek seni..."
Sevgili momo ben taşınıyorum dönecek olursan beni ara. Seni çok merak ediyorum. Çok özlüyorum. Umarım başın bir şey gelmemiştir. Aç kalırsan ninoya uğra...