Günün yoğun temposunda hayatınızın tam olarak neresindesiniz, burada bulunmak sizi tatmin ediyor mu mesela?
Kapitalist sistemin merkezindeyiz bilindiği üzere…zorunda olduğumuz yerlerde ve mecbur bırakıldığımız sistemin içerisinde hapsolmuş gerçekliği görmeden yaşıyoruz.
Bu sistemde değiştirmek istediğiniz bir şey olsaydı, bu ne olurdu ?
Şimdi açsam pencereyi beklesem
Sen gelsen
Olmaz ya hani geliversen
Hiçbir şey sormasan
Hiçbir şey söylemesen
Sussam
Sussan
Sussak.
Susuşların anlattığını dinlesek
Sırt sırta otursak
Katılasıya ağlasak
Sormasak birbirimize sebebini
Sarılsam
Sarılsan
Sarılsak.
Ve yine hiçbir şey konuşmasak
Ama anlasak
Ne vardı sahi
Olmaz ya
Hayal ya
Hani diyorum
Olsa
Ne vardı. Cemal SüreyaÖ M E R