Ahmet Kaya

Ahmet Kaya
@Kayabey
Cahil bir insanımdır ama epey okurum.
Öğrencilik
Lise
Kayseri
3 okur puanı
Mart 2017 tarihinde katıldı
"..sana çirkin dediler, düşmanı oldum güzelin."
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlk adalet, insanın kendi vicdanıdır.
Kitap okumanın zararlarıda var elbette. Bittiği zaman hayata geri dönüyor ve mecburen yaşamaya devam ediyorsun.
Sanmaki dert sadece sende var. Sendeki derdi nimet sayanlar var.
Ayinedir bu alem, her şey hak ile kaim Mir' atı Muhammedden Allah görünür daim. (her şeyin Allah sayesinde ayakta durduğu bu alem aynadır. Muhammed' in aynasından daima Allah görünür.)