-Anlamıyorum, kendimi çok zorluyorum , anlayamıyorum. Niçin, neden bugünkü kitaplar...Bizim gençlerinki olsun, Fransız yazarkilerinkiler olsun , insanın hep kötüsünü, hayatın çirkin tarafını, ümitsizliği, hiçliği, boşluğu konu olarak alıyor.Hep kötüler mi var ? Dört bir yanımız sefalet , hastalıkla mi çevrili ?Her gördüğümüz zalim ,katil ,egoist , hasut (kıskanç),kindar , yarı deli, ahlaksız mı ?