Az konuşup çok sustuğum için suçlama beni.
Aslında ben suskun değilim.
Sevdiklerim bana sağır.
Hem söylesene bana ;
Anlayanın yoksa eğer konuşmak neye yarar ?
Bir masumun ağır olur ahı. Nereye gidersen git, gölgesinden kurtulamazsın.
Ben ilahi adalete inanırım.
Çünkü çoğu insanın yaptıklarından utanacak kadar ne yüzü ne de vicdanı var ...
Sevgili Okur Arkadaşlarım ; Öncellikle Herkese Günaydın Hayırlı sabahlar Dilerim. Cumanız Mübarek Olsun. Oruçlarınızı Mevlam Kabul Eylesin İnşallah. 🙏🌼
Uzun bir süredir kitap paylaşamıyorum eklediğim kitapları ne Yazikki okuyamadım.. Ufak bir sağlık sorunu nedeniyle baya ağır bir süreç geçirdim. Ama artık daha iyi olduğumu düşünüyorum. Dün kendime yeni kitaplar aldım. Umarım tekrar okumaya başlayacağım...
Aldığım kitapları A 101 den Aldım (: Çok Uygun fiyata.
Kitaplar şu şekilde;
Ay Işığı SokağıYakıcı SırAmok KoşucusuOlağanüstü Bir GeceBilinmeyen Bir Kadının MektubuMürebbiyeBir Çöküşün ÖyküsüMecburiyetSatrançGenç Werther’in AcılarıKendine Ait Bir OdaSavaş Sanatı
Umarım en kısa zamanda hepsini okumaya başlarım (: Herkese keyifli okumalar dilerim 🌼😊