İbrahim

İbrahim
@Kiziltasss
Ben keyif aramıyorum.Tanrı yı istiyorum, şiiri istiyorum, gerçek tehlike istiyorum,özgürlük istiyorum, iyilik istiyorum,günah istiyorum." "Aslında, " dedi Mustafa Mond ,"siz mutsuz olma hakkını istiyorsunuz." "Öyle olsun. "Dedi Vahşi meydan okurcasına "Mutsuz olma hakkını istiyorum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kişiye seçme hakkı tanınmazsa, o kişiliğini yitirir.
O gitti, ben kaldım ; arkasından baktım sessizce ağladım.
"Bana bir önyargı verin dünyayı yerinden oynatayım"
İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli.