Otobüste kitap okuma sevdası yüzünden kaçırdığım durakların haddi hesabı yok. Bir de yanıma yaşlı bir amca ya da teyze oturduğunda 'aman şimdi rahatsız olmasın' diye beklerken kendimi son durakta buluyorum bazen. Ama olsun; hem vicdanım rahat ediyor hem de kitabımda birkaç sayfa daha ilerlemiş oluyorum. Hayatın bu küçük nezaket anlarını seviyorum.🙃