Kısacası korkak dalkavuklar, barbar bakanlar, iğrenç komplocular, günaha batmış hırsızlar, hepsi de kendilerine rağmen ayaklar altına aldıkları erdem'e hürmet ederler.
İyi mi, kötü mü olduğumuzu öğrenmek istiyorum. İyi isek, Tanrı adildir. Eğer kötüysek o zaman yaptığımız her şey doğru demektir.O zaman ben hiç yanlış karar almadım demektir O zaman biz çoktan lanetlenmişiz demektir.