Neva Karahan

Neva Karahan
@Lavinia24
Okudukça mı yalnızlaşıyordu insan, yoksa içinde bir yerlerde zaten hep yalnız mıydı?...
Kalmışım ara yerde, tozdayım, dumandayım Kirli bir mekândayım, iğrenç bir zamandayım.
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Böylece hayatın mektup çağı da kapandı. Zaten kimsenin de bir mektuba yazacak kadar içi kalmadı...
Şiir
''Palto giymeye üşenirken bu koca dünyayı sırtımda nasıl taşırım ben? İçinde bulunduğum durumu kimseye anlatamam. Sen de anlamazsın Ben bile anlamıyorum ki başkasına nasıl anlatırım?"
Her insanın bir davası olmalı şu anlamsız dünyaya bir anlam katmak için. Kimisi Kudüs'ü kimisi Mekke Medine'yi kimisi yetimleri kimisi daha cennet kokusunu üzerinden atmadan öldürülen minik elleri. Vicdan sahibi her kişinin kalbini sızlatan bir dava olmalı. Gözünden yaş akıtan bir davası. Aldığı her nefesin göğüsüne bıçak gibi saplandığını hissetmesi gerekir. Çöpe atmaya acımadığı her lokmada boğazına bir şey takılmalı. Aklına gelmeli uğruna yaşadığı nefes aldığı davası. Bir an oturup düşündüm de nereye kadar bu anlamsız koşuşturma ? Sonu gelmeyen telaş. Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşamak... Silkelen ve düşün ey insanoğlu kendine gel. Ne zaman kendi derdin gibi göreceksin bunca derdi. Her gün açlıktan binlerce çocuk ölürken sen ne zaman doymayı bileceksin ? Fani bir sevda için gözyaşı dökerken ne zaman bir annenin evlat acısını düşünüp ağlayacaksın ? Ne zaman vicdanının sesinden uyuyamayacaksın ? Ne zaman kendine dert edineceksin ? Ne zaman aklımız başımıza gelip vicdanımız rahat başımızı yastığa koyacağız ? Ne zaman ayağa kalkıp bir dava uğruna savaşacağız ? ~Ayşe Nur~
1000Kitap
Biliyorum bir gün dayanamayacak küçük kalbim.. Arkamı dönüp inandığım ve güvendiğim her şeye veda edeceğim... Nilgün Marmara
İlişkiler