Nursel

Nursel
+Eğer bana sinirlenirsen ne yaparsın? -Bulur buluşturur şiir ezberlerim. Gabbeh Şeftaliler dünyasında elma sosu istememelisin Johnny
Bırakma 101
Böyle sürüp gidecek değildi elbet. İşte şimdi bunu öğrendin. Alışacaksın. Doğru çok canın yandı, ama ne yaparsın, hayat bu işte! Merak etme, her şey yoluna girecek, iyi günler göreceksin
Sayfa 37
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2009 sayısını görünce ben
Söylediklerinin hemen hemen hepsini siyasi nutuklardan öğrenmişti. Bazen öyle sözler söylerdi ki, kendisi bile ürkerdi söylediklerinden. Ama söyledikleri pek etkili olurdu.
Sayfa 22
Şunu iyi bil dostum, dünya devrimini tek başına gerçekleştiremezsin, başkalarının da gelmesini, seninle beraber olmalarını beklemek zorundasın.
Sayfa 8
8/10
·327 syf.·
2025 2. kitabı
Kitap okurken herkes kendince bir görsel hayali dünya yaratır ve kitap karakterlerini üzerine işler(genel olduğunu düşünüyorum) hah işte bu kitapta o yok, siz okurken özellikle canım ülkemin canım vatandaşıysanız gözünüzde kitap boyunca tek bir kişi oluyor evet, kitap bitene kadar orda . Neyse benim için en azından öyleydi. Norveçli olsaydım her sayfasını şakır şakır çevireceğim, macera, entrika, hile, rüşvet, yalan ve siyasetle mest olur, kitabı bitirip bir köşeye atar "vay be ne fantastik kitapmış" deyip huzurlu yaşamıma devam ederdim. Kısacası hiçbir şey değişmedi, hep aynı. O zamanlar imkanlar dahilinde Zübük cahil halkı kandırmış , kandırılmaya ihtiyacı olan insanları, yapabileceği en iyi performansı sergilemiş ve bence en iyisini yapmış, böylesine ders almaz insanlara da bu yaraşır. Son kurbanı da maalesef bir öğretmen oluyor. Şahsen bitirmek için okudum çünkü beterine maruz kaldığımız bir zamanda yaşayınca sıkıcı geliyor. İleri görüşlü yazarlar ve liderler iyi ki varlar. "En büyük savaş, cahilliğe karşı yapılan savaştır." Mustafa Kemal ATATÜRK
ZübükAziz Nesin · Tekin Yayınevi · 19728,3bin okunma
Şimdi çok iyi anladım ki, Zübük bir tane değil biz hepimiz birer zübüğüz. Bizim hepimizin içinde zübüklük olmasa; bizler de birer zübük olmasak, aramızdan böyle zübükler büyüyemezdi. Hepimizde birer parça olan zübüklük birleşip işte başımıza böyle zübükler çıkıyor. Oysa zübüklük bizde, bizim içimizde. Onları biz, kendi zübüklüğümüzden yaratıyoruz. Sonra, kendi zübüklüklerimizin bir tek Zübük'te birleştiğini görünce ona kı­zıyoruz.
Sayfa 325