Sevgili Oğuz'cum;
Sen duydun mu sustukları mı?
alıntına denk geldiğim zaman soluğu kitapçıda almıştım.Kelimelerin kifayetsiz kaldığı bir başyapıt. Kendimi tekrar satırlarını okurken keyif aldığım bitmesini istemediğim bir kitaptı.
Herkesin farketmese de bir Olric'i var aslında, duyduğu yahut duymadığı...
Kendinizi Tutunamayan'lardan mahrum etmeyin, iyi okumalar :)