Hikaye, kahramanlarımızın biri tarafından diğerinin hayatını anlatıyordu. Gerçekten Türk edebiyatının en güzel eserlerinden bir tanesi. Kahramanlar olay örgüsü sizi de yanlarındaymışcasına kaptırıyordu rüzgarına. Böyle bitmeseydi keşke diye hayıflanacağımız türden bir son ve ayrıntı okurlarını bekliyor.