Erdi

Erdi
Benim dünyam
.
Lisans
İstanbul
.
107 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Kaç yaşındayım bilmiyorum, Karşıma çıktığın gün doğdum işte. Gerisini sen hesapla mevzu çok derin.. Ve yaşım; Seni yaşadığım kadardır benim...
Alıntı
Reklam
Sarılmak neden güzeldir bilir misin? Çünkü sağ tarafta kalp yoktur, ve orası hep boştur. Sarılınca, sağ yanını onun kalbi doldurur…
Alıntı
Unutulanlar nereye gidiyor? Hatırlananlar nereden geliyor. Yaşamak diye bir şey var. On yıl önce olsaydı. Herkes bunu söylüyor. Demek ki yaşanan şu an'ın değeri bilinmedikçe herkes on yıl sonra gene "on yıl önce olsaydı ah!" diyecek. Şu önümüze bir baksak. İlerimize değil, şu tam üstüne bastı­ğımız yere, zamana. Sonra gene on yıl önce olsaydı demeyelim.
Alıntı
Bizlere gereken yalnızlıktır, büyük, içsel bir yalnızlık. "Kendi içine yürümek ve saatler boyu kimselere rastlamamak.."
Alıntı
Sevgili dostum, sevilmek, anlaşılmak en büyük mutluluktur, bu mutluluğu tatmanızı dilerim; ama ruhunuzun çiçeğini soldurmayın, sevginizi vereceğiniz yürekten emin olun
Alıntı
Reklam