“FATİH’TE İKİ EV YANDI başlığını görüp ‘İyi, benim orada evim yok, ‘ diye düşünülebilirler rahatlığı için mi okur? BİR ADAM KARISINI ÖLDÜRDÜ. ‘İyi etmiş, kim bilir ne namussuzdu. ‘ ÇİN’DE İSYAN . ‘Beter olsunlar, kırsınlar birbirlerini. Bize dokunmasınlar da!..’ Bu “biz” dediği daha çok ‘ben’ değil mi? ‘Ben, benim, bana, beni!’ Herkes ‘Ben’.