"Kendi kendimi yiyip bitiriyorum, acı çektiriyorum kendime. Üstelik ne yaptığımın farkında değildim... Dün de, önceki gün de, ondan önce de hep kendi kendime işkence ettim. İyileşeceğim... ve artık kendime acı çektirmeyeceğim... Ama ya bir de iyileşemezsem? Tanrım! Bütün bunlardan öylesine bıktım ki!.. "
Çünkü bir insanın vizyonu, kanatlarını bir bașkasına ödünç vermez.Her biriniz Tanrı'nın bilgeliğinin karșısında yalnız olduğunuz gibi Tanrı' nın dünya algısının karșısında da yalnız durmalısınız.