...İlk olarak,kendileri için her türlü özgürlüğü,lüksü,refahı talep eden ve elde eden üst sınıflara ko bu insanlara herşeye sabretmek gerektiğini söylüyorlardı.
İkinci olarak,sabretttikleri için halka isyan ediyordu.Aptalliklari yüzünden. Halkın kendi fakirliğine,kaba cehaletine,ayyasligina,iç ve dış kirliliğine boyun eğmesi yüzünden...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat herhalde bir katakulli değildi ama neydi? Bu hayatın bir manası olmak icap ederdi. İnsan dünyaya sadece yemek içmek koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı. Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı.