•Insanlar, içinde doğdukları kültürün yönlendirdiği şekilde düşünür.
•Ihtiyacları yeterince karşılanmayan insanlar,çevrelerine talepkâr,saldırgan, baskıcı olur
•Rahatlık esareti de yanında taşıyor.
•Ne kadar fazla korkarsak o kadar fazla saldırırız
•Düşüncelere kayıtsız şartsız saygılı olmayalım ama düşünceyi ifade edenlere olmalıyız.
•Üzülmek, değişmeye giden yolda başlangıçtır.
•Kölede bir bağımlılık,kullukta ise daha çok bağlılık söz konusudur
•Oğluyla direksiyona oturanı görmüşsünüzdür, kızıyla oturanı gören var mı?