İyilik kadar görece ve tehlikeli bir kavram yoktu....Koşulsuz ve soyut iyilikte, çoğu zaman sevgiye de yer olmazdı. Çünkü gerçekte iyilikle sevgi birbirine karşıt tek yönlü davranışlardı.
*İnsanlar ölümün ne olduğunu bilselerdi ondan hiç korkmazlardı. Korkmayınca da kimse onların yaşam zamanını çalamazdı.
*Sana şunu söyleyeyim Momo, hayatta en tehlikeli şey, gerçekleşmemiş hayallerdir. Hele benimki gibi olursa! Artık hayal edecek hiçbir şeyim kalmadı.