mesut

mesut
@MrMesut7
Öldükten sonra çiçeği kim ne yapsın?
Reklam
En iyisi yıldızların altında sessizce kafa dinlemekti..
Anılar, kimsenin bizden alamayacağı tek mülkümüzdü..
Neşemi kaybetmedim. Sadece kahkaha atmayı unutuyorum.
"Yiyordu, içiyordu, uyuyordu, uyanıyordu ama yaşamıyordu.."