Aşık olmak nasıldır diye hep merak ederdim kim bilebilirdi ki (Alim olan Allah(C.C) dışında) sana hem en güzel duyguları hem de en acı duyguları yaşatacağını. Bir tarafın yaz iken bir tarafın kış olacağı. Yazdan sonra kışın sert olduğunu, huzurdan sonra hüznün yakın olduğunu aşkta öğrendim. Hüznü ise huzurdan daha uzun olan bir serüven. Bilmese miydim acaba?