Maalesef öyle bir gıda düzeni kuruldu ki, keyif vermesi gere ken yiyecekler, endişe hatta suçluluk kaynağı oldu! Hekimler sürekli uyarıyor. Onlarca uzman yazıyor, konuşuyor: "Şunları şunları yemeyin!" Haklılar. "Onu yemeyelim", "bunu içmeyelim!" Tamam! Ancak... Meselenin dile getirilmeyeni gizlenen çok önem li yönü var: Doktorlar, uzmanlar sadece "gıda terörüne" sebep olan yiyecekleri söylüyor. Bir eksiklik yok mu: Bu "kimyasal zehir düzenini" kimler yarattı? "Gıda teröristlerini" pazara sokan perde arkasındaki "baron ların" amaçları ne? Hangi küresel şirketler, ABD-AB dayanağıyla, IMF-Dünya Bankası-Dünya Ticaret Örgütü "şeytan üçgeniyIeli Türkiye gibi azgelişmiş ülke pazarlarına girdi? Tarımı nasıl ve neden teslim aldılar? Bu kirli gıda düzenini kimlerin kurduğu neden hiç gün deme getirilmiyor?