Sanırım en az düşünenler, en çok mutlu olanlardı. Ah bunu yapabilmeyi ne çok isterdim. Düşünmemek, hatta bir hafıza kaybı geçirip sadece kötü olan şeyleri ömrümden silmek! Bir daha tekrarı yaşanmayacak, belki rüyanda bile görmeyeceğin o şeyleri...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Seni en iyi Allah bilir. Gerisi ya yanlış ya eksik bilir. Seni mutsuz edenler yüzünden umutsuz olma, mutlu olacağın zaman da gelir. Seni mutsuz edenleri görüp herkesi öyle sanma, seni mutlu edecek olan da gelir. Bugün çok derdim var deme, o derdi sana veren Allah'ın, dermanı verdiği gün de gelir. Sen Rabb'ine dua et. Dua etsem ne olacak deme, duanın kabul olduğu gün de gelir."