Hayır efendiler, bizim en önemli ve temel görevimiz, siyaset yapmak değildir. Bizim ve bütün ülke ve ulusun bugün tek görevi, topraklarımızda bulunan düşmanı süngülerimizle kovmaktır.
-Demokrasinin esas prensibi, halkın egemenliğidir.
-Ama milletin kendini yönetecekleri iyi seçebilmesi için;
-Yetişkin ve iyi eğitim görmüş olması şarttır !
-Eğer bu sağlanmazsa demokrasi, otokrasiye geçebilir.
-Halk övülmeyi sever.
-Onun için, güzel sözlü demagoglar, kötü de olsalar, başa geçebilirler.
-Oy toplamasını bilen herkesin, devleti idare edebileceği zannedilir.
-Demokrasi, bir eğitim işidir.
-Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse, oligarşi olur.
-Devam edilirse;
-Demagoglar türer,
-Demagoglardan da diktatörler çıkar.
Hakikati Arayacak Her Kim Olursa Olsun Zulüm Görecek. O Halde Karanlıklar İçerisinde Tembel Tembel Oturmalı mı ? Yoksa Hasedin ve İftiranın Kendi Meşalelerini Yeniden Yakmak İçin Kullanacakları Bir Meşale mi Yakmalı ?