Bazen daha fazladır her şey
Bir eşikten atlar insan
Yüzüne bakmak istemez yaşamın
O kadar azalmıştır anlam
O zaman git hemen radyoyu aç, bir şarkı tut
Ya da bir kitap oku mutlaka iyi geliyor
Ya da balkona çık, bağır bağırabildiğin kadar
Zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor
Ama fazla da üzülme, hayat bitiyor bir gün
Ayrılıktan kaçılmıyor
Hem çok zor, hem de çok kısa bir macera ömür
Ömür imtihanla geçiyor
. . .
"Mən özümü dərk etdiyim ilk dəqiqədən hiss etmişdim ki, mən artıq sönüb gedirəm. Mən dəftərxanada kağızları yazırkən sönməyə başlamışdım; sonralar kitablarda həqiqətləri oxuduqca sönürdüm, mən bilmirdim ki, həyatda bu həqiqətləri neyləməliyəm..."