Büşra

Resim yaparken yaşadığı dünyadan çıkıyor,başka âleme giriyor, orada çok mutlu oluyordu. Orada kötülükler, hastalıklar, ölümler, savaşlar, kırımlar, kıtlıklar yoktu. Her şey pembe bir tülün arında parıldıyordu.
Alıntı
Reklam
"Hayat öncelikle Freud'un inandığı gibi zevk arayışı ya da Alfred Adler'in ögrettigi gibi güç arayışı değil, anlam arayışıdır. Her insan için en iyi görev, kendi hayatında anlam bulmaktı."
Alıntı
Hissedemiyorum..
Olduğum yerde olmak istemiyorum ama olduğum yerden çıkıp gidemiyorum da... Hiçbir yere ait hissetmiyorum.
İnsan ve Duygular
Tam pes etmek üzere olduğum bir gecede, kafamın içinde verdiğim savaşı zor da olsa kazandım. O gecenin sabahına ben çıktm ama içimdeki kimseyi sağ bırakmadım..
Alıntı

Büşra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
22 saatte okudu
·
2026 13. kitabı
Ahmet Hamdi Tanpınar
8.3/10 · 83 okunma