Resim yaparken yaşadığı dünyadan çıkıyor,başka âleme giriyor, orada çok mutlu oluyordu. Orada kötülükler, hastalıklar, ölümler, savaşlar, kırımlar, kıtlıklar yoktu. Her şey pembe bir tülün arında parıldıyordu.
"Hayat öncelikle Freud'un inandığı gibi zevk arayışı ya da Alfred Adler'in ögrettigi gibi güç arayışı değil, anlam arayışıdır. Her insan için en iyi görev, kendi hayatında anlam bulmaktı."
Tam pes etmek üzere olduğum bir
gecede, kafamın içinde verdiğim
savaşı zor da olsa kazandım. O
gecenin sabahına ben çıktm ama
içimdeki kimseyi sağ bırakmadım..