NeBileyimFüsun

NeBileyimFüsun
@NeBileyimFusun
okur
Kendimden onlara ve onlardan kendime yürüyorum ve yıllardır bu yüzden her yerde-her şeyde-her durumda zikzaklar çiziyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim gözümde bilmediğini açıkça söyleyen insan, bilmediğini biliyormuş gibi görünen ve her şeyi ağzına yüzüne bulaştıran ikiyüzlüden daha değerlidir.
Oysa zaman yaşamın kendisiydi. Ve yaşamın yeri yürekti. İnsanlar zamandan tasarruf ettikçe, zaman azalıyordu.
İzleyiciler, ister heyecanlı ister komik, sahnede oynananları kendi günlük hayatlarından daha gerçekmiş gibi görüyor ve başka bir gerçeği izlemeyi seviyorlardı.
"Bazen turnaların da aile içi tatsızlıkları olur... Kra..."