“ellerini ellerimin üstüne koyuversen
yapraklar dökülseler
sen uzaktaki yalnız çocuk
parmakları titreyen yorgun akasyalar
suyun içindeki balıkların kaskatı gözleri
senin külrengi yalnızlığını bilseler
yapraklar dökülseler”
"Ve yine kendine soruyor : Ne yaptın bunca yılı? En iyi zamanlarını nereye sakladın ? Yaşadın mi yaşamadın mi? Baksana, diyor kendine, baksana, yeryüzü nasıl soğuyor. Daha yıllar geçecek ve kasvetli yalnızlık gelecek."
“yıkmış sokaklara boylu boyunca gençliğini
ümitlerini güvercinler gibi uçurmuş
binlerce defa kaybetmiş ümitlerini
gemilerin kayboldukları yerde kaybetmiş
hain şiirlerde hain türkülerde kaybetmiş
binlerce defa yeniden bulmuş ümitlerini
sonra fecir çığlıklarının saçlarından tutmuş
deniz gider o gider
bulut gider o gider”