…
Dünyanın en uzun hüznü yağıyor,
Yorgun ve yenilmiş insanlığımızın üstüne.
Kar yağıyor ve sen gidiyorsun,
Ağlar gibi yürüyerek gidiyorsun,
Belki bulmağa gidiyorsun kaybettiğimizi
O insan ve tabiat çağını.
Dön bana ve dinle!
Kuşlar uçuşuyor içimde.
…
Yüksek maceranın, zengin yaşamanın ve ölmenin zor olduğu bir Altın Çağ'da yaşıyorlardı...ama kimse öyle
düşünmüyordu. Servet ve hırsızlığın, talan ve
yağmacılığın, kültür ve ahlaksızlığın geleceği... ama kimse bunu kabul etmiyordu.Aşırıların çağındalardı ucubelerin büyüleyici yüzyılı...ama kimse bunu sevmiyordu.