Bir nöroloğun kaleminden, okunması kolay, oldukça eğlenceli bir kitap. Kendimizi keşif yolculuğumuzda farklı bir pencereden bakma fırsatı sunuyor bence.Beynimiz bir organımız mı, yada bizi biz yapan zaten beynimiz mi.
David Eagleman bundan önce okuduğum İncognito adlı kitabının biraz tekrarlarına gitmiş, bu kitapla ilgili tek olumsuzluk bu bence. Yine de tavsiye ederim