" E saçmaymış o. Öyle şey mi olur. Ben hiç görmedim bir topluluğun çaresiz bir kadının zekası karşısında nutku tutulup teslim olduğunu. Sen gördün mü?"
"Azizim, bu hikaye yarı mitolojik.Belgesi yok.Yarı masal zaten..."
Sevgili Hanımlar... İnsan, o da eli iyi gelmişse, hayatta kendini bir kere bütünüyle görür. Ömrün gerisi ya o sahneye yeniden kavuşmak için geçer ya da ondan kaçmakla.