Eli Eli Lama Sabachthani

Eli Eli Lama Sabachthani
@Nicky135
Ya bana salak saçma takip için yazmayın abi banane senin yt, ig hesabından. C₂₀H₂₅N₃O
Merhaba dostlarım, bugün bir konu hakkında fikir belirtmek veyahutta eleştiri yapmak istiyorum. Konumuz: din. Şimdi gelir 'ateist', 'satanist', 'deist'... damgaları!.. Konumuz tam olarak bu. Tek cümle ile: sizi neden ilgilendiriyor? Ben müslümanım veya yahudiyim hatta dinsizim. Peki bu seni neden alakadar ediyor? Ben dinimi, dinsizliğimi veya neyse onu kendim yaşıyorum, senin dininde yanacaksam sana ne? Ha çok istiyorsaniz diyorsanız vebalini almak istemiyorum gelirsiniz dersiniz: "ya bak kardeşim sen benim dinime inanmıyorsun ama şöyle şöyle şeyler var..." ben de duruma göre DİNLERİM inanırsam inanırım, inanmazsam senin bir görevin kalmaz. Ben ister Noel'i kutlarım ister pazar ayinine katılırım, tekrar söylüyorum, SANA NE! Lütfen insanları dininize girmesi için zorlamayın. Allah-ı azimüşşan (c.c) Bakara suresi 256'da buyurmuştur ki: İnsanları İslam’a sokmak için de, (ibadetleri yaptırmak için de) Dinde zorlama (ve baskı) yoktur. Sen yaparsın, yapmazsın beni ilgilendirmez ve aynı şekilde ben yaparım, yapmam SENİ İLGİLENDİRMEZ. Bu konuya yine değineceğim dostlarım, okuduğunuz için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın, hoşça kalın.
Din
Reklam
Sevgi böyle hissettirir mi?
"Fakat nereye?.. Dünyada yalnız yaşanır mı?.. Ama insan ahbap bulur!.. Kimi?.. Ben nereden ahbap bulurum? İşte Ömer'in arkadaşlarından da hoşlanmadım... O... Hiç hoşlanmadım... Acaba ben kendim mi tuhaf bir insanım?.. Belki beni de etrafımdakiler manasız bulurlar... Hatta sıkıcı.. Ama Ömer böyle bulmuyor.. Ya günün birinde o da benden sıkılmaya başlarsa?.. Eyvah..."
Alıntı
Ümit ve sabır...
hiçbir şey doğru yürümüyor. Ama ne de olsa ümidi kesmeyip sabretmeli! Evet; ümit ve sabır!..
Alıntı
Oysa insanlar, şimdi dinlerinin yerine bir yarısı imandan diğeri duygulardan oluşmuş sallantılı yapılar kuruyorlardı.
Alıntı
Reklam