hesna

hesna
When you’re lost in the darkness look for the light
K
“Ölenler özgürdür, kalanlar muamma”
Müzik
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yani…eh
6/10
·360 syf.··
2025 8. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 01 Kasım 2025 23:43
Kitabı taze taze bitirmişken yazayım dedim… Açıkçası kitap garip. Garipten kastım… biraz boş. Hatta bayağı boş. Kitaba başlarken beklentimin kesinlikle bu olmadığını söyleyebilirim. Kitap beni gerçek anlamda sinirlendirdi. İyi mi desem, kötü mü desem bilemedim. İlk iyi tarafından başlayacağım: -Kitaptaki gün, tarih ve farklı kişilerin bakış açısından okuma kısmını sevdim. Zaten sadece bizim kızdan okusaydınız kitap boyunca acı çekerdiniz(çekmediğim söylenemez…) -Olay akışını da beğendim. Çok aman aman değildi ama idare ederdi. -SPOİLER: (Tom’un manipülatif karakteri iyi işlenmiş bence, bana gerçek hayatta da gözümüzü boyayan böyle insanlar olduğunu çok iyi hatırlattı…) Ve sırada…kötü tarafından girelim: (Burası nefretimi kusacağım kısımdır) -Hayatımda bu kadar şizofrenik ve saçma sapan karakterler görmemiştim. Kitap neredeyse 5 karakter arasında dönüyor ve hepsi birbirinden beter…Belki bu akıllı bir şey yapar dediğim her sayfanın sonunda hüsrana uğradım. (VE BAZILARI ÖYLESİNE BOŞ YAZILMIŞ Kİ…) Hele Rachel…ben bu kadar gurursuzluk görmedim be kızım…her seferinde onun yerine ben utandım, o da her seferinde bir daha yaptı. Pes vallahi… -Benim için çok fazla cinsellik konuları barındırıyor gibiydi. Ne gerek var kardeşim ya? Sen bunlar olmadan gerilimli, gizemli bir kitap yazamıyor musun? Onların edebiyatında temel şey bu heralde anlayamadım gitti… -İlişkiler berbat, bir süre sonra katilin kim olduğunu değil kimin kiminle yattığını aramaya başlıyorsunuz…(yemin ederim katili bulmak daha kolaydı) -SPOİLER: (Karakterlerin hepsinin psikolojik tedavi falan görmesi lazım.-gerçi ikisi çoktan cehennemi boyladı ama :D- Ben bütün karakterlerden iğrendim açıkçası, aralarında en masumu küçük kızcağız Evie, ama o da ileride ne olur bilinmez babasının genlerini almışsa yeni bir
Duygu ve Düşünce
Trendeki KızPaula Hawkins · İthaki Yayınları · 202013,7bin okunma

hesna

, bir kitap okudu
6/10
·360 syf.··
13 günde okudu
·
2025 8. kitabı
Paula Hawkins
7.6/10 · 13,7bin okunma

hesna

, bir kitap okudu
10/10
·288 syf.·
Beğendi
·
2025 7. kitabı
Hwang Bo-reum
7.8/10 · 15,2bin okunma
Şunu yeminle söyleyebilirim ki, hiç kimseyi senin kadar sevmedim (…)
Sayfa 135·Kitabı okudu
Alıntı