Fatma

Fatma
I am the Universe, I am Part of It, I am Connected to that Infinite Source
1000Kitap'ta Paylaşılan Sahte Alıntılar
Oğuz Atay'ın kitapları için hazırladığım bilgi dolu video: youtu.be/INZw0WFskak Oğuz Atay'a atfedilen saçma sapan Olricli alıntılardan tutun da, Kafka'ya veya Dostoyevski'ye ait olmayan sahte alıntıların varlığını eminim siz de fark etmişsinizdir. Bu konuda YouTube kanalım için hazırladığım ve hepinizin mutlaka izlemesi gerektiğini düşündüğüm yeni videomun linki: youtu.be/TMAyzKtYMI4 "İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor. İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken." Bu alıntı Fyodor Dostoyevski'ye ait değil! "Beyinlerimiz savaşsın isterdim, ama görüyorum ki silahsızsınız bayım." Bu alıntı Franz Kafka'ya ait değil! "Bazılarımız şiirlere tutunuyor, Bazılarımız şarkılara... Bazılarımız filmlere tutunuyor’ Bazılarımız kitaplara... Sanırım artık insan, tutunamıyor insana." Bu şiir Oğuz Atay'a ait değil! "Kendimi mi öldürsem, yoksa bir fincan kahve mi içsem?" Bu alıntı Albert Camus'ye ait değil! "Bir kadını ortadan ikiye böl, yarısı annedir, yarısı çocuk, yarısı sevgili yarısı aşk. Duyanlar bunu bilmez, görenler anlamaz bunu! Yarısı rivayettir, yarası gece." Bu alıntı Cemal Süreya'ya ait değil! Şu kitap alıntılarını artık bizzat kitaplardan okumadan paylaşmayın gözünüzü seveyim. 😩 Bu iletiyi paylaşıp daha çok okuru bilinçlendirebilirsiniz. Ayrıca sizin bu şekilde bildiğiniz sahte alıntılar var mı? Nasıl önüne geçeceğiz bu konunun arkadaşlar?
Edebiyat
Fatma isimli okura yanıt verildi
Fatma
@Oğuz Aktürk Bir iddiada bulunmadan önce neye dayanarak yapıldığını açıklamak gerektiğini düşünüyorum. O yüzden sordum. Teşekkür ederim.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
1000Kitap'ta Paylaşılan Sahte Alıntılar
Oğuz Atay'ın kitapları için hazırladığım bilgi dolu video: youtu.be/INZw0WFskak Oğuz Atay'a atfedilen saçma sapan Olricli alıntılardan tutun da, Kafka'ya veya Dostoyevski'ye ait olmayan sahte alıntıların varlığını eminim siz de fark etmişsinizdir. Bu konuda YouTube kanalım için hazırladığım ve hepinizin mutlaka izlemesi gerektiğini düşündüğüm yeni videomun linki: youtu.be/TMAyzKtYMI4 "İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor. İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken." Bu alıntı Fyodor Dostoyevski'ye ait değil! "Beyinlerimiz savaşsın isterdim, ama görüyorum ki silahsızsınız bayım." Bu alıntı Franz Kafka'ya ait değil! "Bazılarımız şiirlere tutunuyor, Bazılarımız şarkılara... Bazılarımız filmlere tutunuyor’ Bazılarımız kitaplara... Sanırım artık insan, tutunamıyor insana." Bu şiir Oğuz Atay'a ait değil! "Kendimi mi öldürsem, yoksa bir fincan kahve mi içsem?" Bu alıntı Albert Camus'ye ait değil! "Bir kadını ortadan ikiye böl, yarısı annedir, yarısı çocuk, yarısı sevgili yarısı aşk. Duyanlar bunu bilmez, görenler anlamaz bunu! Yarısı rivayettir, yarası gece." Bu alıntı Cemal Süreya'ya ait değil! Şu kitap alıntılarını artık bizzat kitaplardan okumadan paylaşmayın gözünüzü seveyim. 😩 Bu iletiyi paylaşıp daha çok okuru bilinçlendirebilirsiniz. Ayrıca sizin bu şekilde bildiğiniz sahte alıntılar var mı? Nasıl önüne geçeceğiz bu konunun arkadaşlar?
Edebiyat
Fatma
Peki, siz nasıl anladınız o alıntıların sahte olduğunu? O kitapları okuduğunuz için mi biliyorsunuz?
Kendini Affetmek Kişinin İncinmişliğini Bırakmasıdır.
Çocukken sürekli anne azarı işiten bir çocuğun yetişkinlik yıllarında gülerek "Çocukken çok yaramazmışım...Annem benimle baş etmekte zorluk çekmiş"diye anlatması, bilinçaltının, öfkesini yönetemeyen bir annenin çocuğu olmanın değersizliğini bastırmak için kendini yaramaz bir çocuk olarak göstermeye razı olmasından başka bir şey değildir.
Sayfa 92 - Timaş·Kitabı okudu
Fatma
Affetmek incinmişliği bırakmaktır, yani kişinin mutlaka yapması gerekiyor, yapmazsa o incinmişlik kendine zarar verir. Ama kişi kendini inciteni bağışlamaya bilir, bu zarar vermez.
İncinmisliğin öfkesine "kin"denir.İncinmişliğin bırakılmasına ise "Affetmek"denir.Affetmek,duygusal olarak özgürleşmektir.
Sayfa 85 - Timaş·Kitabı okudu
Fatma
Öfkenin dışa vurulmamış hali kini, dışa vurulmuş hali ise nefreti oluşturur. Adem hoca canlı yayınlarında çok güzel anlatıyor.