Çocukken sürekli anne azarı işiten bir çocuğun yetişkinlik yıllarında gülerek "Çocukken çok yaramazmışım...Annem benimle baş etmekte zorluk çekmiş"diye anlatması, bilinçaltının, öfkesini yönetemeyen bir annenin çocuğu olmanın değersizliğini bastırmak için kendini yaramaz bir çocuk olarak göstermeye razı olmasından başka bir şey değildir.