Özcan umaz

Özcan umaz
@Ozxcan65
Düşünün. Çünkü henüz yasaklanmadı
Cegerxwîn bes dibêje, pir dirêje Bese Kurdo, ji xwe rabe tu hişyar!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Digot kurd tunene. Kurd tunene. Weke ku bibêje ro tuneye, heyv, stêrk tunene.
Mem ji zînê re digot: "Ey qibleya qelbê min"
Büyüdükçe uygarlaşacağımıza vahşileşiyoruz
"İçimizde bir şeytan vardı. Arada bir uyanıyor, hayatımızı altüst ediyordu."