"İlacımı aksatmadan almalı, zararlı şeylerden korunmalıyım... Daha şimdiden iyileştiğimi, hem de epey iyileştiğimi hissediyorum." Böyle düşünerek, böğrünü yokladı, dokununca ağrımıyordu. "Hiçbir şey duymuyorum, gerçekten daha iyiyim şimdi."
Mumu söndürüp yan yattı... Körbağırsağı düzeliyordu, hiçbir aksaklık yoktu... Ama, o pek iyi bildiği, derinden derine gelen, inatçı, sinsi, kunt rahatsız edici ağrıyı hissetmeye başladı ansızın. Ağzında gene o berbat tatsızlık... Yüreği cız etti, zihni karıştı. "Aman Tanrım! Aman!... Gene başladı, gene... Bitmeyecek bu, hiç bitmeyecek!..."
Sayfa 66 - Cumhuriyet Gazetesi - Çağdaş Matbaacılık Yayıncılık