Rabia Nur Yaman

Rabia Nur Yaman
@Rabianurymn_
İnsanlığın alçaldığı bir dünyada Bir insanı sonsuz sevebilmek ne güzel
Reklam
Bazı şeyler, uğurlarına kan dökülmesine değer.
Sayfa 210·Kitabı okudu
Ben hiçbir şey olmak istemiyorum. Bende serseri ruhu var. Beni sevmek isteyen, olduğum gibi kabul eder.
Sayfa 25·Kitabı okudu
-Günün biride, etrafındakileri olduğu gibi kabul etmeyi başardığında daha da çok seveceksin. -Sahi mi? - Yemin ederim. Günün birinde onu olduğu gibi seveceksin. Çünkü insanlardan, verebileceklerinden fazlasını bekleyemeyiz.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Bekliyorum Öyle bir havada gel ki; Vazgeçmek mümkün olmasın.
Şiir
Reklam