Canım sıkılıyor… Neden bazen böyle sıkıntı basıyor beni? Güzelce yaşayıp gidersin, her şey yolundadır! Ama birden, basbayağı buz keser gibi sıkıntı kaplar içini…
Yanlış bir gezegene gelmiş olmamdan korkuyorum. Burası bana çok dar geliyor. Benim için istediğim kadar yer yok.
Yoksa yanlış bir asırda mı geldim? Gerçek çağdaşlarım belki binlerce yıl evvel ölmüşlerdir veya doğmamışlardır?
Çocuklar gibi, aptallar ve şairler, sonsuzlukta dolaşan bu ateşböceklerine hayran olurlar. Ben ki -iyi mi, fena mı bilem- ne şairim ne de mistik, gök, benim için her gece, üzerinde, çaresiz hiçliğimi okuduğum büyük, uğursuz perdeden başka bir şey değildir.