mage

mage
@Ravzoss4
love is not loving 𖤐 there's a starman waiting in the sky he'd like to come and meet us but he thinks he'd blow our minds 𖤐 -I don't wanna leave the world without know loving fully. -You loved, fully.

mage

, bir kitap okudu
Puan vermedi·328 syf.·
13 günde okudu
·
2026 7. kitabı
David Jackson
8.5/10 · 9 okunma
mage
HARIKAYDI ama sonu nıye oyle bıttı?????????????
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kitaplarda herkesin vs. benim en sevdiğim karakterler
bu aralar bir sürü akımlar karşıma çıkıyor ama okuduğum veya akımlara uygun pek fazla kitabım olmadığı için kendime uygun bir şey yapmak istedim🙇🏻‍♀️🙏🏻 !!: bu arada, herkesin en sevdiği karakterler derken tabii ki de kesin bir şey değil. sadece genellikle benim karşıma çıkanlara göre benim fikirlerim. Küçük Kadınlar herkesin=>jo march benim=>amy march Katabasis herkesin=>alice law benim=>peter murdoch Kargalar Meclisi herkesin=>kaz brekker benim=>jasper fahey —ama şöyle söyleyeyim, kitapta ki ana karakterlerin gerçekten hepsini seviyorum. ve tabii ki kaz'ı da çok seviyorum ama sanırım ben genellikle neşeli karakterleri kendime bir tık daha yakın buluyorum Vahşi herkesin=>victor vale benim=>victor vale (+mitch ve sydney😭) Sihrin En Koyu Tonu→ilk kitap ve ilk izlenimime göre herkesin=>lila bard benim=>kell maresh Kalpsiz herkesin=>jest benim=>jest Ölü Ozanlar Derneği herkesin=>neil perry
1000Kitap
mage isimli okura yanıt verildi
mage
daml2꩜ olabılır ben okumadım zaten sadece pinterestte kitlesi daha fazla oldugu ıcın oyle dusunmustum
kitaplarda herkesin vs. benim en sevdiğim karakterler
bu aralar bir sürü akımlar karşıma çıkıyor ama okuduğum veya akımlara uygun pek fazla kitabım olmadığı için kendime uygun bir şey yapmak istedim🙇🏻‍♀️🙏🏻 !!: bu arada, herkesin en sevdiği karakterler derken tabii ki de kesin bir şey değil. sadece genellikle benim karşıma çıkanlara göre benim fikirlerim. Küçük Kadınlar herkesin=>jo march benim=>amy march Katabasis herkesin=>alice law benim=>peter murdoch Kargalar Meclisi herkesin=>kaz brekker benim=>jasper fahey —ama şöyle söyleyeyim, kitapta ki ana karakterlerin gerçekten hepsini seviyorum. ve tabii ki kaz'ı da çok seviyorum ama sanırım ben genellikle neşeli karakterleri kendime bir tık daha yakın buluyorum Vahşi herkesin=>victor vale benim=>victor vale (+mitch ve sydney😭) Sihrin En Koyu Tonu→ilk kitap ve ilk izlenimime göre herkesin=>lila bard benim=>kell maresh Kalpsiz herkesin=>jest benim=>jest Ölü Ozanlar Derneği herkesin=>neil perry
1000Kitap
mage
aslında charlie daha cok seviliyor gibi

mage

, bir kitabı okumaya başladı
Cengiz Aytmatov
8.8/10 · 78bin okunma
mage
bunu serı bıtırmem laxım edebıyatcı yıcek yoksa benı