Titanik.Orijinali, yapımı tamamlandıktan sadece 11 ay sonra batmıştı.Bu kadar kısa ömürlü bir geminin böylesine meşhur olması,100 yılı aşkın bir süre boyunca, milyarlarca insanın zihninde yüzmesi ne acayip.
Çalmanın günah olduğu besbelli değil miydi; ya adam öldürmek,bir kadının namusunu kirletmek, adaletsiz davranmak, bir insanoğlunu dövmek suç değil miydi?