Melisa Demir

Reklam
Fakat -tuhaftır- bir zamanlar çok güzel bulduğu anların hiçbiri artık öyle gelmiyordu.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Melisa Demir
Bütün bunlar bir başkasının anılarıydı sanki, 71.
Diyorsunuz ki insan neyin iyi neyin kötü olduğunu kendiliğinden anlayamaz, her şey çevreye bağlıdır, çevreyse insanı kemirip bitirir. Oysa ben her şeyin tesadüflere bağlı olduğunu düşünüyorum.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Melisa Demir
Bireysel yetkinleşme.
Hı Nasıl?
Nasıl olur da kitaplardan bir şey öğrenmezlerdi?
Sayfa 294 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Melisa Demir
Hazırbulunuşlukları hazır değildir
Reklam